Fastan!

God morgon bloggen! : D
Hur mår ni då? Sj så mår jag jette bra pratade nyss i telefon med emine . Vi ska till centrum och jag ska shoppa lite sen så ska vi umgås MEN JAG FÅR INTE ÄTA!  och inte emine heller så vi tänckte för att få tiden att gå fortare så ska vi göra nåt roligt och bara vara med varandra. För det är mycket elkelt att umgås med en som fastar när man sj fastar ; ).Men nu måste jag gå och fixa mitt hår den här gången har jag lovat att komma före Emine eftersom att jag alltid e sen haha stackars Emine : (

Heej dåå bloggar kanske senare under dagen!

En sak till: Igår var det ju andra dagen sen vi gjorde bloggen och vi fick många läsare typ 15 och det e ju bra för andra dagen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0