Hej blogg världen!

Vi två tjejer som älskar att blogga och har nu en blogg tillsammans. Vi kommer att blogga separat och tilsammans. Vi kommer att blogga om mode,shopping och allt annat som sker i vår vardag.
Nu ska vi berätt om oss själva:

Jag Emine är en tjej med slöja och har bloggat tidigare också , och är vid 13 års åldern.
Är en Turk tjej som gillar sin familj och sina vänner mycket. Själv så gillar jag såklart att shoppa som alla vi tjejer gör.
Dehär året ska jag och min blogg vän börja 7:an och hoppas att vi hamnar i samma klass.
 
Bloggare nr 2 :

Hej och välkomna till min och Emines blogg. Här kommer vi att skriva om allt möjligt mellan himel och jord!; ) Först ville vi såklart berätta lite om oss.
Jag heter Diman och är en 13 årig tjej som har bloggat tidigare, men sendan bästemde jag och Emine att göra en blogg tillsammans. 
Jag är skälvklart mycket intresserad av att blogga.
Mina största intressen är att sitta framför datan,shoppa,mode (såklart),och att umgås med familj och vänner : ).
Så det var lite om mig! 

Hoppas att ni gillar bloggen och följer den.
Nu ska jag och Diman ut och umgås i de vackra vädret ; )!!!




                                                                                       
                                                                                                                                                                                           E&D♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa Anne

Check out my blog when you get a chance!



XOXO

2009-08-20 @ 18:10:50
URL: http://vanessaanne.blogg.se/
Postat av: Vanessa Anne

Check out my blog when you get a chance!



XOXO

2009-08-20 @ 18:10:53
URL: http://vanessaanne.blogg.se/
Postat av: Mulla

Sizin gulaklarinizi keserim vallaha Dersinize bakin sipalar ne blogu..

Kafanizi kirdirman gelirim sizin boynuzun sapina eklesirim saplanan

2009-08-20 @ 19:27:20
Postat av: Nilufer

aa hur ska du ha d

2009-08-22 @ 23:21:49
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0