Jobbigt som faan!

SHOOO Bloggnish! hahahah jag e skit trött asså jag kommer svimma snart! Idag har jag gått nästan mer än en mil!
Asså vi gick från vår skola till skärholmens tunnelbana. Sen så åkte vi till axelsberg. Vi gick till ett ställe som hette nåt med 4H gården. Där fanns det djur. Efter det så gick vi från axelsberg till mälarhöjden. (GICK!!!). Sen så kollade vi på koloni grejer och efter det så gick vi till bredäng! Sen så gick vi ännu en gång till sätra. Från sätra gick vi till sätra badet och grilla korv där och brände sönder våra händer!!!!! Sen från Sätra badet så gick vi till vår skola Och sen så måste jag självklart leta efter min syster på fritis! = (
Sen när jag hitta henne så vill hon inte hem så jag lät henne vara där  lite till och kom sen hem. JAG VILA INTE EN ÄNDA SEKUND! När jag kom hem och så var jag tvunden att ducha för jag luktade hmmmmmm vad ska jag börja Häst, svett,korv,bränt.........
kortaresagt SKIT heh. Men nu e jag äntligen hemma ny dushad och fräsch! Ska nog sova lite nu och bara ta det lungt asså mina fötter har svullant upp och mina tårs naglar e ju fan lösa hehe!

Men ni får ha det BÄST!
                                                    /Diman



Så här trött e jag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jo den är hur söt som helst ! :D

2009-08-25 @ 16:39:46
URL: http://matildadesiree.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa visst va det jobbigt =O Döör! Men ska hela 7an på musseum på tors? =)

2009-08-25 @ 19:37:54
URL: http://malinlandberg.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack så mycket, blir jätteglad att höra:D

2009-08-25 @ 20:11:12
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0