Kamrat dag.

Heej! Kon hem för typ 1 timma sen . Har kollat lite på tv och ätig glas och chokolan hehe tjokis ; )Ska snart till centrum och kanske köpa jean leggings men jag e inte säker jag ska typ handla med min mamma. Men annars så har jag bara varit i skolan och vi hade kamrat dag. Nu så lyssna jag på musik och dansar till den! aja jag ska berätta lite om skolan som ni vet så hade jag kamrat dag och jag hamna inte i samma grupp som nån av mina vänner : ( men det var kul idag ändå : ) kanske lägger upp bilder på nåt sen oki ; )
En sak till vi fick jette många komentarer igår det e så kul fortsätt!

Men ha det bra så länge hej dååå!!!!

                                                                                    /Diman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0