Ny duschad

Nu har jag duschat och tänkte blogga lite. Idag så fastar jag , hoppas att jag orkar med hela fastan. Har inga speciella planer för dagen för att jag har fått nackspärr och jag kan inte röra på mig heheh. F**K också det gör så jäkla ont att jag intens kan sitta ordentligt. Jag vaknade kl 11.00 idag och då hade jag inte ont alls fast sen så när jag skulle vända mig om så stack det och så efter började det verka.. Och syrran är och tvättar så jag är hemma helt ensam ( skönt ) Det är helt tyst man hör bara tangent bordet =) Jag kommer nog att vara hemma idag och ta det lungt vila. Kommer inte träffa kära Diman heller har saknat henne heheh.
Juste skulle nästan glömma att visa er vissa smycken som jag gillade;
Armband
 

Jag har samma namn halsband fast det står Emine på. Bilden är bara ett exempel

Då går vi över till Ringarna;


Och det var ringarna. Jag gillade alla då menar jag ALLA!

Vad tycker ni om dem vackra?



Kommentarer
Postat av: Sara

fina smycken :)

2009-08-30 @ 10:48:19
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0