Pannkakor

Jag blev nyss klar med dagens efterrätt =) om man skulle säga så till pannkakor för att jag äter inte det som efterrätt för att om jag äter mat sedan så äter jag pannkakor blir det för mycket på engång man får vänta 1 timme i mellan isånnafall och då har man ingen lust? Det är så för mig iallafall =) Just nu ligger smeten och väntar på mig det blir bättre när den får vänta lite ( den vilar ) heheh men sen ska jag börja steka dem ( steka ? säger man så till pankakor? ) heheheh det lätt lite konstigt men ajaa...
Gav visspen till Nisa det är ju inte så att moster Emine låter henne få göra =) hahahaha eller???!!


Resultat ( så ser den ut JUST nu =)

Nu ska jag se hur det ser ut...




/// SJÄLV-KLART Emiiinnneeeh<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0