Samtal

Diman hahaha du hade ju försökt så många gånger mennn hahahah. När juag pratade med Diman för ett tag sen så sa jag;

Emine- Diman vi har en ny design nu
Diman- Säg på gud
Emine- Aaa
Diman - Hur ser den ut?
Emine- Den är svart vit men 3 bilder en på du vet när vi pekar på varan och en på dej när du håller på med mobil och en på men när jag snackar i tel
Diman - Oooo va fullllllltttttt!
Emine- Nej jag svär det är skit snyggt
Diman - Men bildernaaa alltså jag kom inte bra på någon
Emine- Men skärp dej Diman

Hahahahah och så såg ni vad hon hade skrivit hahah Diman imorgon börjar skolan och du kommer att få stryk av mej på grund av telefon samtalet jag blev fan skit irriterad när hon sa så jag sägger positiva saker hon säger negativa..
Hahaha nej ja ba skoja men VI ÄLSKAR DESIGNEN ellerhur Diman...?




/// Emineeeeehh

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nja sådär sj? :)

2009-08-23 @ 19:02:38
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: moa

Sv: detsamma ;) kram

2009-08-23 @ 19:15:55
URL: http://moozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0