Super dag! - Hemma! / Fastan

Ohho , nu är jag hemma jag kom för länge sen men gick ut efter igen med min syster.
Först vill jag berätta om dagen med Diman och Nisa ( systers dotter ) så här var det;
Vi träffades vid donken sedan så gick vi runt lite i Skärholmen Centrum efter det så trog vi till coop extra och där köpte jag lakrikts godis. Där efter gick vi in i Ica Kvantum och så köpte JAG ( Emine) hallon soda till mej och Nisa och Diman till sej själv jag köpte också choklad som vi alla delade på =)
Sen så började Nisa gnälla över att hon hade ont i magen och jag hade som tur var med mej Alvedon fast det var tabletter så hon vågade inte ta dem men vi lurade henne vi gick till donken ich tig vatten sedan la vi in alvedon och så drack hon upp det visst är jag smart hehehe =)
Och nu mår hon bättre som tur var.
Jag och Diman tog bild på dagens Outfit också som jag ska lägga upp.
Här kommer bilderna från idag:



Kofta - Turkiet
Svarta - Jeans - H&M
Sjal - Turkiet
Väska - Gucci... (syns inte på blid)



Bolero - JC
Linne - Monki
Jeans - Victaria Beckham
Väska - kommer inte ihåg : )

Sedan så tog jag bild på de vi åt ;



Muummmmssssiiiiigggt!

Nu ska jag fortsätta och spela spel  hahaha =)
Ha det BÄZZT SÅ LÄNGE!

Förresten fastan börjar ju imorgon också så jag kommer fasta imorgon om jag orkar imorgon så kommer jag nog fasta hela om jag står ut..

                                              /Emine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0