Trött och Hungrig

Jag kom hem nyss va ute med Diman IGEN hahah idag så fastar hon också så var det bara att kolla på alla som åt bullar kakor och alla som drack läsk och is klatt vatten!!! =( Men vi hade det kul iallafall alltså min favorit butik är absolut LagerHouse det finns så jävla coola saker där att jag intens kunde gå ut stackars Diman hon fick så klart släppa med hahaha va taskigt =) Men jag tänkte vissa bildrna från igår när jag och BIG D målade naglarna här är Outfit och bilder från igår;


Min ( Emines ) Outfit;

Jeans Skjorta - Österrike
Jeans - HM
Väska - Gucci Turkiet<333333333





Dimans Outfit ;
Linne - Stadium
Kofta - Bikbok
Jeans - Gina Tricot
Väska - Polo

Nu ska jag visa bilderna när vi målade naglarna;


JAAAG<3



Dimaaaaaan<3




Jaah det var de..
Nu ska jag spela lite spel hahah beroende =)            

                                                                                                                                                                            / Emiiiinneeeh<33


Kommentarer
Postat av: Erica

En kompis :)

2009-08-22 @ 16:41:01
URL: http://smissie.blogg.se/
Postat av: noor

Kan du inte visa hur du fixar din slöja så? Älskar turkiska slöjan.

2009-08-23 @ 23:03:04
URL: http://nnoors.blogg.se/
Postat av: z r

diiman <33min älskade kusin ;*

/z

2009-08-24 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0