<33

Heej! Nu sitter jag här trött och har ont i huvudet lämnade tillbaxs filmerna nyss och köpte sen godis och nu sitter jag här och skriver ett  inlägg. Men annars så har jag varit i skolan och vi hade matte prov. Jag blev chokad av hur mycket jag hade glömt men det gick bra hade bara lite problem med medelvärde och area. Men nu ska jag inte snacka om matte! Sen så träffa jag Emine som jag inte träffat på 2 dagar, saknade henne faktist. Jag blogga aldrig igår för att jag inte hann var upptagen hela dagen elr inte upptagen utan ute. juste jag kollade ju på filmen oxå och den var väldigt bra asså spännande. Mongol hette den för er som glömde; ) Men nu måste jag gå

Här får ni en bild som avslutning ;D


Diman+Emine = BFF <33

                                                            /Diman <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-01 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0