Historiska museet

Igår skrev jag en text men hann inte lägga upp den!
Här är den:

Hello! hur m år alla söta läsare idag då? Sj så mår jag jette bra åt nyss hehe jag vet att det e sent men min mamma fastar ju så jag åt med henne. Men idag så var jag i skolan och det var skit kul vi gick till ett ställe som hette historiska museet och det var skit spänande där asså verkligen stort och intressant asså ni kanske tycker att jag e tråkig men jag älskar museem asså de e så intressanta heh. = D
Men nu sitter här och lysnar på love game älskar den verkligen! Min vavorit sång av lady gaga! Juste jag sov 2 timmar efter jag kom från skolan för jag var skit trött från igår och idag men nu e jag skit pigg!



Lady GaGa


I historiska museet fanns ett jette colt guld rum asså det var skit colt
och all guld var typ för flera hundra år sen!

                                                                                              /Diman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0