En sak.......

En sak ni kanske inte vet om mig är kanske att jag är ett ricktigt twilight freak! Jag ÄLSKAR twilight grovt den bästa filmen nånsin men böckerna är nog bäst! Jag har läst alla och började läsa första för ett år sen i oktober. Så det var ganska länge sen. Fasten jag och Emine är bästisar och e väldigt lika, asså personligheten och smaken å sånt ,men några saker e vi väldigt olika på. Medans Emine tycker om Zac, så tycker jag skit mycket om Edward (Robert pattinson)!
Asså han e min så kallade "dröm kille" heh. Men hur som helst har jag och Emine ibland olika åssikter och tankar men vi är ändå och kommer alltid att vara Madebytwins!


TWILIGHT!



Så söööt!!!!


kattigaste!

                               /Diman


Kommentarer
Postat av: raa

är ni tvillingar?

o dina sjal är super fin!

2009-08-25 @ 22:08:28
URL: http://yahabibi.blogg.se/
Postat av: Malin

Grr! x)



Åå va tråk,jag vill int gå på museeum!! =(

2009-08-26 @ 12:57:42
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0