Vanessa Anne Hudgens

En av dem snyggaste skådespelarna är nog Vanessa Anne Hudgens tycker jag. Hon är så gullig och fin. Jag gillar henne skit mycket. Tack vare min vänn Delal som pratade om henne hela tiden. Så till slut njaaa blev jag också som henne =) Det jag mest gillar på henne är hennes hår det är så långt och vacker undra om det är löshår. För att vissa ahar det och säger inget till andra hmmm?? Det måste jag frågaproffesor Dalal hahaha.. Men jag hittade några fantastiska bilder på Vanessa men hörrni ni ska bara inte se delals mobil kan man säga att det ä fult med bilder på Zac efron och Vanessa.. l love uuuu Delal






Det var bilderna , nu ska jag sova klockan har blivit mycket för en tjej som går till skolan och vaknar tidigt på morgonen.
Nu ska jag byta om och sova.


Kommentarer
Postat av: saga

älskar vanessa<33 snygg blogg läser den!

2009-08-24 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0