-RUBRIK-

Heej idag var jag ledig men det kännns inte alls som det! Jag vaknade kl halv 8 för att lämna min lilla syster till skolan och stannade där från kl 8 till 15.00!!!!!Så jag var i skolan idag oxå kan man väll siga:( Men det e okej för jag kan vila nu! Men neej jag glömde jag måste till mina kusiner ochh hämta nåt!!!!!!:(((( ohhh vad jobbigt!!! Min post har nämligen hammnat fel den har kommit till dem efter som vi har samma efternamn. Men ska skynda mig dit. Juste igår så köpte jag jette fina smycken och en sööt litenn mössa till min bebis kusin;)
Ett peace halsband 3 st ros örhängen och annat

men ska gå nu peace out!<333

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Med mig är det väl bra:) Hur är det med dig?

2009-11-17 @ 07:04:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0