15.48

Hej alla söta läsare! ( Foki style haha! )

Sitter här just nu och tråkar eller nej ja kom ju hem typ för 1  timme sen =)  Jag var i simhallen hade det skit kul alltså fan.. Jag gick ända dit sen till baka så det var ganska jobbigt sen kom jag hem så åt jag frukost och nu sitter jag här ock chillar. Jag ska nu ta och skärpa mig med bloggandet jag vet att jag inte bloggar alls men det blir en period man vill blogga och en period man inte vill blogga så nu är det full gång på detta!
Som Diman skrev i förra inlägget så är vi lediga imorgon så det är ju lyx lyx! =)
Förresten , här om dagen vann jag en biobiljett ( YIPPPPIIEE ) Alltså man skulle hitta ett fel på matte boken alltså facit sen man skulle visa de till läraren och jag visade de till Pelle och han sa ja okej jag ska ringa dem som har gjort boken sen han gjorde det och efter ett par dagar skickade dem biobijetten..
Men aja nu ska jag ta och kolla på tv.
Vi hörs senare! Pussar!


/ Eeemiinee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0