Happy birthday:D

Heej!!! Idag var jag på min kusins födelsedag och det var skit kul vi bowlade, åt mat/tårta och kollade på film och mycket mer så det blev lyckat! Men min lilla syster fyller oxå år idag hon blir 8!!! så grattis söttiis!!! Juste en vän till mig fyller oxå år idag och det e zohra grattis sötis hoppas du har haft den bästa tjejmiddan någonsin asså jag kunde inte gå för jag gick på min kusins. Min lilla syster ska vi fira den 28 eftersom att vi har hyrt lokal och den fanns bara den tiden men det kommer bli skit kuul!! Annars så har allt varit bra det var faktist länge sen jag blogga men det e för att jag har haftfullt upp haha det har jag alltid så jag kommer inte blogga ofta kanske 3 ggr i veckan elr mer;)
Imorn ska jag klippa mig asså topparna och sen uppklippt och lugg hoppas det blir fiint!!!! Anyway den här helgen kommer bli en lång helg för jag e hemma på måndag med sköööntt!!!! Vi har studie dagsom tur:D Juste vi har reserverat biljetter till new moon den 20 på premieren men jag e inte säker på om jag kan gå eftersom att jag ska åka till tom tits med klassen och vi slutar 15.00 och vi har reserverat kl.15.30 så jag vet inte om jag hinner men vi får se;)

Men här har ni några bilder:


GRAATTIIIISS TILL ALLA MINA SÖTISAR!!!!!


OCH NEW MOON<333333333333

                                                               //Diman<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0