Strul m datan...

Heej heej!!! Har inte kunnat blogga på så här länge eftersom att det var nåt strul med min data asså jag kunde gå in i facebook och andra hemsidor men blogg.se och youtube och några andra fungerade inte men nu så gör de det så nu kan jag börja blogga igen!:D Men idag så har jag haft skit kul mycket saker som hänt;) anyway:) Jag har ett problem förstår ni grejen e att jag vet inte om jag ska ta den där svininfluensa sprutan asså jag e inte helt säker efter som att många har dött och andra förlamade och handikapade!:( asså mina föreldrar säger att jag ska ta den men jag e osäker:S Men jag ska nog ändå ta den för det är en lite chans att det händer! Men vi får hoppas!:D Min pappa kom hem från kurdistan igår jag hade saknat honom så mycket!!! Jag fick ett guld halsband och det var skit fint!!!!

Men jag måste dra nu min bror vill ha datan

                                                              //Diman<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0