16.35

Shu!

Jag har vart i skolan idag det var en vanlig dag , jag och Diman umgicks mycket mer idag en vanligtvis. Vi berättade allt för varandra för att det skulle kännas bättre för begge två. Jag och Diman tycker att det blir lättande när man berättar saker och ting för någon vän eller någon familje medlem.

Men annars så åkta min syster till Österrike för att besöka min andra syster. Jag vet att jag och Diman inte har berättat om oss själva så mycket men alltså det blir skitjobbigt när man bodde pluggar hjälper med hushållet umgås med vänner och familj och bland annat vara ute så man hinner inte med allt man har tänkt i hjärnan.
Ni kommer ju lära kännas oss mer under den tid vi bloggar. Vi har fått massor utav nya besökare. Hahah ex när vi är i skolan så sa en tjej att hon läste våran blogg jag ba; ohh ¨PINSAMT¨ hahaha men sak samma jag vill bara lägga upp några bilder sedan ska jag käka liten man , jag är så mätt att jag är lite tveksamm om jag ska äta för jag åt en macka när jag kom hem från skolan.
Ajaa nu har jag skrivit en anning mycket.
Här är det bilderna som jag har tagit från h&m , fast gjort dem själv =)



Visst är skorna läckra!!??<333


/ Emine<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0