20.14

 Heejj! , Nu är jag Emine här jag vet att jag inte har bloggat på länge  och orsaken är att jag har fult upp pluggar för fult! Jag känner vekligen att jag ehöver vila lite och ta de lungt men skolan står för det så jag har inget val.
Som ni vet så hade jag vrikat foten och som hur är så mår jag mycket bättre , menmen nu vill jag berätta lite om vad jag har gjort under den tid som jag inte bloggat.
Idag så var jag i skolan vi fick kolla på en film som heter Skicka Vidare vi hann inte se hela men den verkar vara bra sedan så skulle ingen i skolan ha elevensval så ja och MIN habbbiibii ( Diman ) satt lite utanför skolan och snacka skit om folk haha! Sen så gick vi till låg stadiet Diman hämtade sin lillesyster och jag hämtade min systers son (Yusuf) eftersom att han är ny i Västerholm så är han ganska blyg också han vågade knappt säga ett enda ord breve Diman=)
Sen gick jag o Yusuf hem och Diman o Helen hem.
När jag kom hem så satt jag framför datan lite och chiilladdeeh.
Därefter så drog jag till centrum me vännerna och köpte lite godis och där såg jag Diman hon var med sin lil sis dem hade köpt örhängen till son mamma och var på väg hem. Sedan gick jag runt lite i centrum och nu sitter jag här med godis skålen brevid mig och käkar.
Ska snart sätta mig framför tv och mysa lite me innan dess vill jag bjuda på några bilder;
Gammal bild på Mej



Ingen av dem är NYA!


Men ajaa mina habibisarr harre braa
Ajde hejdåå!!<3333



/ Emine<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0