Bio med kusinerna;)

Heej, idag har jag haft skit kuul!!! Jag var på bio med mina kusiner och sen åt vi i donken och min andra kusin sov hoss mig 2 dagar igår och idag det har varit skit roligt!!! Meen jag har saknat emine skit mycket! hoppas jag träffar henne innan höstlovet e slut. Imorn ska jag till stan med mina kusiner och det kommer oxå bli skit kul. Jag shoppade oxå igår köpte en ny jacka och två nya tröjor. Jag ville oxå köpa uggs men mina fötter ser så stora ut i dem. Men anyway filmen vi såg var Fame och den var skit bra rekomenderar den till alla. Jag trordde inte att den skulle vara så bra från början men den var skit bra:D

Här e en bld på filmen jag såg;)


Ni har säkert sett all reklam på tv om dem:)

//Diman<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0