Turkiet

Jag sitter nu här med min stora goda klubba , som jag köpte. Det är ganska tyst hemma efter som att det bara är jag och Yusuf hemma han ska nog sova över idag =) Han sitter och kollar på tecknad film. Medans jag bloggar här lite.
Menmen idag så fixade jag och Diman våra naglar vi gjorde Black nagellack det ser verkligen skit snyygt ut.
Imorgon har jag simprov eftersom att jag bär sjal och inte kan simma med män ska jag och alla andra tjejerna till simhallen imorgon våran idrotts lärare ska också komma dit så klart. Jag och Diman hande snackat om det innan att simma på lördag men sen så glömde vi bort de och idag när min lärare sa att vi var tvungna ska Diman hänga med =) Det ska bli kul ( hoppas jag iallafall )
Jag har också några bilder som jag vill visa er
Visst har den en supper utsikt ( det är den vackra lilla byn jag bår i Turkiet )

Istanbul ( torg )Verkligen skkiitttt snyygt (tagen av brorsan)
Det är också Istanbul
 Istanbul också tagen av brorsan!
Ingen bättre utsikt , vi satt på en båt här =)


Emine

Kommentarer
Postat av: delal

fett snyggt ! älskar Turkiet<3

2009-10-16 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0