Stukat foten =(

Hej!

Som ni ser på rubriken så har jag tyvärr stukat fåten och kommer vila verkligen under helgen.
Jag ska nu berätta hur allt hände.
Jag var i skolan och vi hade lab ( labration ) och när vi slutat lektionen skulle i tillbaka till kalssen sen en kille kom bakom mig ( oguz ) och gjortde typ krokben på mgi och jag fick skit ont det kändes som om min fot hade stelnat kunde intens ta ett steg sen kom mina kompisar och tog mig först till lärarna , när lärarna inte var där bärde dem mig till sjuk systern och hon la bandars ( stavning ?) och sedan gick vi till expiditonen och skolans rektor körde mig hem med hans bil.
Nu sitter jag här och är helt koncentrerad jag har inte lika ont i foten men de känns jobbig att hoppa på ett ben!=(
Nu ska jag logga in i Facebook och spela spel vi hörs kanke lite senare , jag kanke bloggar mer när jag mår bättre.



/ Emine


Kommentarer
Postat av: delal

hoppas du blir bättre älskl<3

2009-10-09 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0