God morgon!

Klockan är alldeles för tidig men jag kunde bara inte sova! Jag vaknade tack vare Nisa somm inte ville gå till dagis , orkar inte höra henne varje morgon. Eftersom att jag har höstlov vill jag ta det lungt sova ut ordentligt.
Men det får man ju inte eller man kan ju inte göra det när folk runt om krig skriker och gapar brevid mig.
Annars så ska jag nog göra något  idag men vet inte riktigt vad det blir. Jag och Esra planerar att simma på lördag men det är inte helt säkert jag vill simma varje lördag eller söndag för att bli av med fett hahahah!
Men förde första så är det roligt och för det andra så är det bra att man trännar lite då och då dock gör jag det alltid. Det är skit kul att simma speciellt när man är med sina vänner. Aja vi lägger bort det här med simningen.
Och planerar dagen , i och för sig så har jag inget bland mina tankar att göra något för att jag är skit trött alltså verkligen det känns så skönt just nu att man inte hör något bara tanjentbordet. Men det är ju höstlov vill inte bara sitte inomhus och ruttna.
Ska nog göra något idag vi får se. Men vad ska ni göra då??
Nu ska jag ta och äta frukost faan är det inte fortfarande lite föör tidigt och vem bryr sig jag ska äta mig mätt sen sak  jag tänka på saken ;)
Ha en trevlig ONSDAG samt trevligt LOV!


/ Emine

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas att du har eb trevlig onsdag! Jag vet inte vad jag ska göra men det kanke blir bowling =)

2009-10-28 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0