Heeej!!!

Heej! kom hem för en timme sen och sitter nu och lyssnar på musik på högsta volym!! Men idag hade vi matte prov och det gick faktist bra hoppas jag haha. Igår kunde jag inte blogga min bror gjorde sin läxa på datan och sen gjorde jag min så jag hann inte. Jag hade värsta huvudrverket idag ohh men jag blev bätter. ajauste Emines fot har blivit bättre kul vaa! Igår så köpte jag också tre par örhängen de e skit söta från six.Haha pratade med min kusin som bor i mönsterås igår i nästan 1 och en halv timme och det var skit kul vi snacka om allt mellan himmel och jord hahahah men ha det gööt så lände 

peace n love<33
                              //Diman<33

Kommentarer
Postat av: Kajin

Det är inte långt kvar nu Diman :)

2009-10-16 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0