Kusiner;)

Heej är nu hemma hoss min kusin. Jag sovde här idag och vi hade skit kul vi somnade kl. 2 och vaknade kl. 07.20 hahaha men ändå så e vi pigga som vi aldrg varit hahaha just nu dushar hon och sjunger haha och jag har tråkigt:( nee jag driver men idag så kommer mina andra kusiner kajin och zeri det ska bli så kul!!!!!! Juste idag ska kusinen som jag sovde hemma hos sova hemma hos oss. Jag kan förstå om ni blir förvirrade det blev ju många kusier :s ahaha! Jag målade oxå mia naglar idag och dem blev skit fina. men bloggar senare när jag e hemma

peace out

                            //Diman<333

Kommentarer
Postat av: din kusin

hej!

sjunger din kusin fint eller?(hahahahahahaha)

2009-12-05 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0