Muffins/Bad

Heej! Det var ganska länge sen! Har verkligen saknat bloggandet haahaha men har haft fullt upp med skolan och sånt så har inte haft tid att blogga. Men idag så var vi i skolan och jag slutade kl.10.40. SKÖNT. Men jag gick inte hem utan jag stannade i skolan ända tills kl.4 hahahaha jag älskar verkligen skolan hahahaha. Jag bakade muffins idag och de blev jätte goda. Det blev chokolad och apelsin muffins. Imorgon ska jag och emine till simhallen och simma och bada hahaha Kul!! Ska ta  med muffins till emine så hon kan see min bak talang (sajk) hahahaha men nu skaa jag in i face book

See yaa later!!



                                      //Diman<33

Kommentarer
Postat av: Amanda

det ser riktigt gott ut!

2009-10-17 @ 16:44:07
Postat av: Vanessa Hudgens

it looks so good!

2009-10-17 @ 17:32:02
URL: http://vanessaanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0