Svar på tal

Heej!!!! Det var länge sen hehe. Idag var jag i skolan och böejade kl.09.10 och slutade kl. 14.10. Jag komm hem nyss stannade lite i skolan med vänner och det var jette kul. Massor av sskit snack hahahahahah!!!!!!!!!!!!!! Delal, Mursall ni förstår ;) Sen så hämtade jag min lilla syrra och hennes kompis hem till oss.


" Jag vill bara säga en sak och den här personen jag säger det till vet nog vem det är. Det där som hände i igår är inget att bli arg för. Ibland bråkar man och blir osams men det här var inget stort! Alla har sin egen åsikt och får tycka vad man vill. Bara för du tycker en sak betyder det inte att du har rätt ta inte illa upp men så e det. Jag e inte arg på deej men om du e det så får du vara det."

Jag förstår om ni undrar vad det e men det e inget jag vill ta upp på bloggen!

Men heeej då så länge det kanske blir bilder elr nåt sen vi får se sötisar! :) 

                                                                                         //Diman<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0