08:39

Goood morgon! Hur mår ni dåå? Sj så e jag pigg och ska snart dar iväg till skolan. Jag börjar 09.20 idag skönt! Emine börjar 8 haha jag smsa med henne nyss och hon fråga varför jag vakna så tidigt och jag sa att jag måste ju blogga! heh men nu sitter jag här håret fixat och nästan kläderna på ; )

Dagensoutfit:
ljusblå tröja - Lindex
svartajeans - kommer inte ihåg
bolero elr vad man kan kalla det - hm
skärp - hm 

Så då var det klar Emine skrev nyss att jag skulle hälsa och att ni får pussar av henne hahahahaha!!!!

Men ska nog gå nu men vi hörs senare Bye Bye!

                                                                                /Diman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0