10/9-09

Heej! Det var längesen måste verkligen skärpa mig med bloggandet man jag hae mina skäl heehe, SKOLAN! Vi har fått fullt med läxor och uppgifter som vi måste göra och det som man inte hinner med i skolan måste man oxå göra hemma. Men min skoldag började idag kl. 08.25 och jag slutade kl. 14.10. Vi hade läx förhör i engelska och det gick jette bra kunde allt !! :D Annars så har jag bara varit hemma och inte gjort mycket. Juste, i tisdags så kom jag hem jette sent för att det var nått som hände jo malins katt klättrade ypp i ett träd och kom inte ner asså det var en katt unge och det var skit högt uppe i trädet! Men tillslut kom den ner den var en jette modig kille som klättra upp i trädet och hämta ner den. Men asså det som gjorde mig jette arg var att vi ringde brandkåren och dem bara vi kan inte komma nu vi har inte tid och saker som vi måste vänta 3 dagar och se om den kommer ner av sig själv! Asså helt e dem helt ur vettet? M en nu ska jag hjälpa min mamma tvätta kläder

Ha det göööötttt så länge!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                    /Diman<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0