12/9-09

Goog morgon alla söta bloggläsare! Vaknade nyss av att min syster busade runt haha. Idag så fastar jag för mina kusiner och deras föreldrar ska komma och öppna fastan hoss oss alltså äta här ;) Idag ska jag inte göra mycke utan bara vara hemma och kanske ringer emine och frågar om vi kan göra nåt men annars så har jag ina speciella planer för idag. Igår så var det fredag och det var skit roligt! Asså efter skolan. Emine var inte med för hon var tvungen att gå men som sagt det var skit kul :D
Men ha det gööt så länge

Bye bye<33

                                     /Diman


Kommentarer
Postat av: Vanessa Hudgens

Nice blog you guys have!



Kisses// Vanessa

2009-09-12 @ 14:13:10
URL: http://vanessaanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0