Bio/sjuk

Heej jag har inte kunnat blogga för att jag har varit skit sjuk asså försyld men idag mår jag bättre har bara lite täpt i näsan och ont i huvudet men Annars så har allt varit bra idag var jag på bio med mina kusiner och det var jette kul! Vi såg filmen G-force och den var skit rolig heh. Sen så smög vi in på gi-joe och såg den meed heh två filmer på en dag! Men snart så ska vi gå hem till våra kusiner som vi gick till bio med så då får vi träffa dem igen. Eftersom att emine har blogg paus så ska jag blogga oftare jag lovar ; ) Måste verkligen skärpa mig med det.

men här får ni en bild på filmerna vi såg:


I amerika e den från 31 juli men i sverige e den ny ; )


Och sedan G.I.JOE

Good natt och dröm sött sötisar!

                                                                                         /Diman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0