Dagens maträtt;

Nu har jag ätit mig mätt. Åt en enkel och mättande maträtt som jag gillar i och för sig Keppans ( min syster ) maträtter är ju super goda så inget att säga till det. Jag vill berätta kort om min dag innan jag lägger upp bilderna.
Idag så hade vi som sakt fotografering i skolan och det blev lyckad =) Jag hann tyvär inte ta bild på mig eller min outfit men kan bara skriva om det jag hade på mig;
Fotofraferings Outfit; 
Rosa skjorta - Tukiet
Mjuka jeans leggings - Gina
Långt linne - Gina och skärp Turkiet
Halsband - Glitter

Och så sminkade min syster mig så jag såg super ut =)
Jag vill inte skryta om det meeeennnn uhhhuuummm...
Hahaha men aja vi hade fotografering sist så att det blev lite  jobbigt. Vi tog en blig med tjejerna som kanke ska vara med på albumet.
Men aja det var allt här kommer bilderna;

Hahahah Nisas mat ( systers dotter ) visst ser det roligt ut?=) hahahaha..

Det var det jag åt , det ser och smakade verkligen super duper!!!

Nu ska jag ta och spela lite Mafia Wars som jag gillar att spela=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0