Godmorgon - Städning på G

Jag vaknade för ett tag sen njaaa typ för 1 timma sen. Jag kom hem kl 4:00 ( natt ) jag och min syster var hos några kusiner och eftersom att jag fastar så åt vi kvällsmaten och stängde fastan. Nu är det inte alls många dagar kvar till min mamma och pappa kommer från Turkiet dem kommer om 1-2 dagar.
Så det är städning som gäller idag. Har inte speciella palanner än det kommer hjälpa systrarna med att passa b.la
passa barnen!
Förresten snart kommer ide den närmars sig och jag vet inte vad jag ska ha på mig!
Nu ska jag iallafall logga in i vissa ställen sendan ska jag städa för fult!


// EMINEEH<33


Kommentarer
Postat av: Vanessa Hudgens

you're welcome!

2009-09-13 @ 14:07:59
URL: http://vanessaanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0