Plugg /Film /Bad /Ikea...............

Heeej eller god morgon hehe jag vakna för cirka 2 timmar sen har ätit frukost och gjort min no läxa. Igår var det skit kul jag och emine badade ju och det blev väldigt lyckat! Emine berättade ju men jag ville bara säga direkt när jag kom hem står min mamma framför dörren och säger att vi ska till ikea så jag hann inte ta det lungt! Men det var ändå väldigt kul vi fikade där och sen tog vi en promend hem men det var inte bara det. Efter det kom vi hem och åt mat och sen så gick vi hem till mina kusiner och kollade på film där och fikade där med ohh fan vad jag fick ont i magen av allt sött jag åt. Filmen vi kollade på var Notorious. Det handlar om B.I.G och hans liv för er som inte vet vem det e så e det en rappare.

Men här får ni en bild av filmen:


Nån som har sett den skulle bli väldigt glad om ni svarade!

                                                                                   //Diman<333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0