Presenter

Som ni vet så var det Eid för typ 1 vecka sen och jag fick presenter.. =) Men för det mesta fick jag pengar.
Jag fick presenter från Diman <33333 och Sabina..
Det var verkligen jätte snällt =) Diman har nu tjatat på mig sen hon gav mig presenten att jag skulle lägga upp det i bloggen och nu när jag har lust med det passar jag på med det så jag slipper med att Diman ska tjata heheh.
Jag har köpt Sabinas present men inte Dimans jag vet inte direkt vad jag ska köpa till henne men det kommer nog bli kläder SSSSCCH säg inte till Diman hahahaah!<33333
Men här var iallfall presenterna ;


Rosa rusetten köpte Diman och Örhängerna köpte Sabina

Svart skjorta , Diman köpte den


Förlåt för att bilden blev dålig =( Det var Sabina som köpte nagellacken =) Älskar färgen =)


Jaaah, det var allt =)



// Emine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0