skolan.......

shuuuu!!! Här sitter jag och har tråkigt.Jag var nyss och kollade på Fokis blogg älskar den verkligen asså den e så spännande och inte falsk alls asså det jag menar e att det finns stora bloggar som gör vad som helst för att få många läsare och få pengar men inte foki hon bloggar för det e en hobby som hon skrev på sin blogg jag jag tror henne : ) men annars så har jag varit ute nästan hela den asså i skolan till halv 4 då jag sluta och sen vaar jag och emine i bibblan och plugga sen så hämta jag min syster från fritids och när jag kom hem så sa min mamma att de hade öppnat en ny affär i centrum så jag gick dit och kolla men hitta inget. just det jag e skit glad för att jag och emine hana i samma matte grupp!!! :D hahahaha. Men nu ska jaqg äta min mage kurrar som faan! 

Heeej dååå!!!!!!!!

                                      /Diman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0