Skolan.......

heej! Har inte kunnat blogga tills nu för att jag har en riktig data nörd till bror hahahaha! Men nu e jag här och kommer inte kunna skriva ett långt inlägg för min mamma ska ha datan nu men jag tänckte lite fort berätta om hur min dag har varit. Jag vakna halv 7 och klädde på mig sen så gich jag till skolan men emine hade fotografering idag och jag e skit arg för att hon inte la bilg på sin outfit jag lovar hon var skit fin. Men jag prata med henne nyss och vi garva ihjäl oss hahaha! Vi sjöng och tramsade oss om man kan säga så heh. Annars så slutade jag kl.15.50 , sent vaa asså vi hade idrott.
Men måste gå nu puuz och kraam/GOOOODNATTTTT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0