13:54

HEEEJ SÖTISAAR!!!!<333 Det var länge sen:) blogga inte under jullovet eftersom min data var knazz och hade glömt koden. Men nu lovar jag att blogga oftare men inte varje dag efter som att jag har annat för mig än att sitta framför datan men nu iallafall sitter jag här och äter min glassoch tittar på sf bios hemsida efter filmer som går nu eftersom att jag och emine och delal tänkte gå på bio imorn men problemet e att emine vill titta på avatar men jag och delal mvill titta på alvin och gänget:) Men vi får se vad som händer ringer dem sen och frågar;) längtar till måndag eftersom att vi ska få en till klass asso klass D för nu så har vi bara ABC och de ska plocka ut 5-7 st från varje klass och lägga dem på D klassen och jag vill verkligen stanna kvar i C efter som att jag har vänjt mig där nu vi ska också få nya sheman (felstavning) så jag är lite nervös men det kommer nog gå bra;)

Men nu ska jag gå in på facebook och så
peace out<33
                  
                              //Diman<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0