Bio med tjejorna;)<3

Hello bloggish<3 Idag har det varit skitkul som planerat så gick jag Delal, Emine på bio och vi såg Avatar. Den var skit bra asso bästa filmen!!!!! Jag rekomenderar alla att se den. Först trodde jag att den skulle vara tråkig för jag brukar inte gilla sci-fi/fantasi men den var skit spänande. Så om nån tvivlar på att se den så säger jag bara att ; Ni måste verkligen se den;) Men annars så har jag varit hemma mina kusiner var här när jag kom hem och de är fortfarande här. E ganska trött men vill inte sova nu för att jag ska vara lite på datan och sen börjar min serie:)

haähar ni en bild från filmen som vi såg:D







Good natt<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0